czwartek, 16 lipca 2015

Cudowne darmowe konto internetowe z samymi bonusami - Getin Bank

Bankomorgana.

Internetowe Konto Skarbonkowe założyłam cztery lata temu.
Zostałam skuszona:

  • darmową obsługą, 
  • wygodą prowadzenia, 
  • darmowymi wypłatami ze WSZYSTKICH bankomatów 
  • dodatkowymi złotówkami wpływającymi na konto przy niektórych rodzajach transakcji. 




Początkowo byłam z niego naprawdę bardzo zadowolona, nawet poleciłam je mojemu mężowi i siostrze.
Dostęp do bankowości internetowej o każdej porze dnia i nocy jest bardzo praktyczny i ciągle bym to doceniała, gdyby bank utrzymywał poziom...

Jednak od jakiegoś czasu coś się zdecydowanie zepsuło – coraz częściej bankowość jest wyłączona z użytku na noc albo cały weekend. Nawet kiedy jest dostępna, nie funkcjonuje zbyt sprawnie - ścina się  i co chwilę potrafi wyskoczyć błąd, który wylogowuje z systemu.

Ile mi już to krwi napsuło!
I to nie jedyna zmiana na gorsze. 



Jak to mówiła mama : Nie ma nic za darmo.

Skończyły się bezprowizyjne wypłaty z wszystkich bankomatów i związana z tym wygoda wypłacania gdzie chcę i ile chcę – teraz pozostają do dyspozycji tylko euronet oraz planetcash.
Potrzebujący gotówki musi biegać po całym mieście w poszukiwaniu odpowiednich placówek lub pogodzić się z zapłatą prowizji za wypłatę z innego bankomatu.
Natomiast bezpłatne prowadzenie konta (a w zasadzie bezpłatna karta płatnicza) przestało już być obligatoryjne – aktualnie wymagane jest spełnienie warunku wykonania minimum 300 zł transakcjami kartą miesięcznie..
Może akurat to nie jest zbyt uciążliwe, przecież każdy kto ma kartę płatniczą jej używa i wydanie 300 zł nie wydaje się problemem.

O ile się tą kartę dostało, ale o tym w innym wpisie..

Konto przestało być darmowe tak po prostu.
Najwidoczniej bankowcy wyszli z założenia, że nie można mieć wszystkiego.

Ciągle można zarobić.

Jedyne dobre, co jak do tej pory nie zostało zniesione, to dodatkowe złotówki za każdą płatność kartą przekraczającą 100 zł i za każdą założoną lokatę, więc  na tym można jeszcze skorzystać.

Znikające pieniądze.

Z lokatami też radzę uważać, gdyż zdarza się, czy to podczas zakładania, czy też zrywania, że pewna kwota może zniknąć...
i pieniędzy nie ma ani na koncie, ani w założonych lokatach ani w lokatach oczekujących na założenie.
Tak jakby w ogóle nie istniały.
U mnie na szczęście pojawiły się na koncie po kilku godzinach.

A już zaczęłam się zastanawiać jak udowodnię, że je miałam.

Bo może tylko mi się zdawało?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz